Do not listen to their words we will not leave you down. They are traitors to our dead to our history abroad. We sailed on coffin ships to many foreign shores. We were welcomed to their lands and now the turn is ours.
Blog > Komentarze do wpisu
Kampania : Vidya
Dawno nie bylo o Indiach, prawda?
Coz, bedzie okazja jako ze za 5 dni ponownie bedzie mi dane tam zawitac, wiec niech sie Szanowna Wycieczka spodziewa.
Zanim to jednak nastapi - moje dwie wspaniale klasowiczki zorganizowaly zbiorke pieniedzy na rzecz szkoly dla dzieci z 'unprivileged' rodzin. Szkola zareagowala entuzjastycznie na taka inicjatywe i postanowila wyrownac kazda sume ktora zbiezemy, tak wiec jak zbierzemy 1000 USD, dzieciaki dostaja 2000! 
Na co pojdzie kasa? Chcemy bardziej skupic sie na rzeczach trwalych niz biezacych potrzebach, wiec raczej jakis komputer niz impreza z pizza.

Jak mozna pomoc? Po pierwsze, obejrzec wideo zeby wiedziec o co chodzi.

Po drugie, wejsc na strone akcji, poczytac o co chodzi i wrzucic cos do puszki - $5 robi wielka roznice, bo w koncu z kazdego $5 robi sie $10 dzieki Sauderowi, wiec warto! Dzieki!


poniedziałek, 10 lutego 2014, karol.krochmal
Tagi: MBA Sauder india

Polecane wpisy