Do not listen to their words we will not leave you down. They are traitors to our dead to our history abroad. We sailed on coffin ships to many foreign shores. We were welcomed to their lands and now the turn is ours.
Blog > Komentarze do wpisu
Zakaz Stadionowy
Po, miejmy nadzieje tylko chwilowym, powrocie do Polski wszedzie o Euro: Euro to najlepsza impreza na swiecie vs Euro to pomylka. Euro da nam kupe kasy vs Grecja wisi nam kupe Euro i takie tam.... Do tego wszystkiego troski o drogi, stadiony, pociagi, kibicow z zakazem stadionowym i magicznych sposobach w jakie te nalezaloby egzekwowac.
W Indiach tego problemu nie ma - zakaz stadionowy to zwykl byc termin nieznany, nieuznawany i niepotrzebny - przejawow hooliganstwa nie stwierdzono, nie bylo rac ani petard - byc moze ze wzgledu na to ze mowimy tu o krykiecie a nie o pilce noznej. Choc z drugiej strony emocjie... dobra, nie wglebiajmy sie.
Wyzej powiedzialem 'zwykl byc'. Wlasnie. Wszystko do czasu. Ostatnimi dniami buchnela wiadomosc ze pewna osoba ukarana zostala 5-letnim zakazem stadionowym na obiekcie Mumbai Indians w Bombayu. I pewnie taki precedens nie zlapalby uwagi mediow, gdyby nie chodzilo o (drumrolls...) ikone bollywoodu, najpopularniejszego aktora, amanta, wiecznego kinowego mlodzienca ktorym jest, oczywiscie, Shahrukh '600milionowHindusekNieMozeSieMylic' Khan. 
Tak, Szanowna Wycieczko, to nie pomylka! Otoz nasz bohater mial najpierw szarpac sie z ochroniarzami, dodajac typowe w Indiach 'czy ty wiesz kim ja jestem?!', nastepnie wtargnac na boisko (streaker???) podczas meczu wlasnej druzyny z Calcutty z miejscowymi Indians w gescie protestu przeciwko nieslusznym decyzom sedziow.
Mimo zapewnien Shahrukha 'SedziowieMuszaSieMylic' Khana ze ten nie byl wcale pod wplywem i nie zlamal zadnego prawa, jakas wielka rada krykieta w Bombayu na wniosek lokalnej policji wydawala taki wlasnie zakaz. Wow. Respect! Naprawde, takie dzialanie wobec osob na swieczniku w Indiach jest rownie niespotykane jak kobiecy streaking na meczach krykieta. Jesli wiec przyklad ma isc z gory to wlasnie o cos takiego chodzilo! Brawo!
niedziela, 20 maja 2012, karol.krochmal

Polecane wpisy